Tjejkväll

Hej

Ska om caen timme åka på tjejkväll i skoghall =) ska bli riktigt trevligt, träffa lite nytt folk allt e bättre än att sitta här hemma och uggla hihi..

Jag åkte ner te bibblan förut idag som jag sa, skrev ut Cv och sen gick jag och lämna det på Åhlens café =) så nu är det bara att vänta och se, jag vet inte om de har bytt ägare där oxå jaja.. kika även runt i Åhlens de har ju gjort om där inne nu jätte mkt man hittar knappt jag tror väl att det e klart på övervåningen men på nedreplan så höll de fortfarande på att bygga blir spännande när det e klart =)..

Bjuder på en låt som jag har fått dille på nu hehe lyssnar på den hela tiden, har sånna perioder ibland då jag lyssnar på en och samma låt om efter om efter om haha :P



Ska börja göra mig i ordning nu lite smått =)
 
hoppas ni får en riktigt bra kväll
kram//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0