Cykeltur

hej!

vakna vid 9.15 typ så gick upp pch röjjde lite lindakommer ju idag så får se lite städat ut hehe :P ska bara byta i sängen sen me så e det klart :D...

kl 12.00 cykla jag ner te Ica och panta lite flasker och handla mat, cykla hem me det sen tog jag mej en cykeltur runt lite häri norrstrand ner te stan och sen cykla ja längst älven bort te färjestad te LLA :) blev en ganska lång tur men det va gött me roligt att se hur det ser ut va en del lyx villor längst älven kan ja ju säga hehe, tog tyvärr inga kort men får göra det nästa gång kanske :) en del hus där gick nogpåöver miljonen skulle ja tror riktigt fina en del skulle jag inte ha nått emot att bo hehe...
men det börja ju små regna liteså fick spida på farten lite från Arena tog jag vägen tebaka e kortast :) va helt slut när ja kom tebaka hehe... nu sitter jag här ska laga lite mat ta det lungt bara tills linda kommer vid ca 19 i kväll..

har lite bilder från när jag och modern va på Ishockey i Lördag :) 

     


Min mat idag blir kött gryta me ris mums :P...


massa pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0