Valborg :D

hej hej!!

vakna lite tidgare idag hehe :) fast jag va inte hemma förrän kl 6 i morse hehe :P....

träffa Emelie, Linda och Julia nere vid torget vid 8 tiden sen drog vi te "prånen" tror jag det hette :) där satt det massa ungdommar på gärset grilla och drack och spela musik jätte mysigt men det va inte länge vi satt där för polisen kom hehe så då fick vi kila iväg hehe...
vi gick te muséumet stavar man så hmm jaja i alla fall så satte vi oss där och tjöta och drack hehe va bara vi där typ :P skratta hur mkt som helst hehe fick ju tårar i ögonen hehe Linda e såå roligt plus att hon drack oxå så det blev bara värre och värre hehe :D
det va vi ttre och robin en klasskompis te Emelie han va trevligt :)...
efter att vi hade sutte där ett tag gick vi in te stan igen skulle vänta på lotta som hade missat bussen hehe... satte oss vi tingvalla skolan på bakgården där... fick fnatt av en jäkla system påse som flög runt oss hette va värsta virvel vinden hehe fan va vi skratta igen hehe va ju inte ens kul haha sen kom lotta då börja det små regna lite så vi gick te burgerking och satte oss efter en stund där sågick vi te "prånen" igen och kolla om det va nö folk kvar men det va mört som i en säck så fick ju vända och bege oss in mot stan igen då blev det Arena :) va inte så himla mkt folk men det kom ju mer och mer hela tiden :)
va där en stund sen gick jag :) vart hmm ja hehe :P...

image110
 Julia, Linda och Emelie :)

idag får det bli lungt hehe ska försöka röjja lite ochjag MÅSTE verkligen nu hehe sen vet jag inte om jag ska ner te stan lite och prata me tomas och lämna in tiderna jag ha jobbat så man fårlite pengar... behövs ju verkligen men det e ju inte förrän i slutet av månaden e kommer :(...
ÅÅÅ vad jag längtar te söndan :D 20 år kan inte fattat riktigt hehe va stora vi blir :P.... ska bli roligat att träffa allt folk som kommer hem på söndan... kommer bli en liten häktiskt söndan me att jag först ska jobba och sen åka direkt me buss te årjäng :) men det går ju har ju gjort det förrut så hehe :D ...

puss o kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0