God Natt sömn

Go morron :)

 I natt har jag fått sova ut och jag sov hela natten göttans :)

Igår kväll vid halv 11 typ kom Ellen hit och Amanda va me upp så vi åkte en sväng och kolla in vart resturangen låg som Ellen skulle jobba på. sen åkte vi hem te mej men när vi nästan va hemma så kom vi ju på att Amanda inte skule sova hos mej hon skulle ju te sin lägenhet så fick åka tebaka och när vi väl kom te henne så va det ingen som kundeöppna åt na och hennes nyckel hade en klass kompis te na så det va bara att åka hem igen så Amanda fick ligga på soffan i natt.
 
Imorse så fick jag gå upp tidigt för hade lovat Ellen att gå me na tejobbet så hon vet hur hon ska gå hehe gick kvartöver7 här ifrån mkt tidigt för mej.
men efter jag hadelämnat na på jobbet åkte jag hem och la mej igen och Amanda sov som en stock. så vakna vi nu för en stund sen så ha käka frulle och pratat och nu sitter vime varsin dator hehe. hon ska åka och ca en timme te skolan.

jag får ladda upp bilder sen från Lördagen får va lite social me henne nu

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0