Det e inte sant

jag hade skrivit hur mkt som helst och sen försvinner allt.. förbannade dator

så orkar inte skriva om allt kanske imorn...

Idag ska jag i alla fall Jobba :) kanske inte av rätt andledning men jag försöker inte bry mej huvvesaken e att jag får jobba det e bara ynka 3 tim men det e alltid något :).. börjar inte förrän kl 4 så nu på förmiddan har jag bara tatt det lungt och kollat klart på desperate sänsong två :)..  ska snart göra mej lite käk sen får jag göra min i ordning.. har en massa bygggubbar utanför mitt fönster :/ det har satt upp en ställning framför båda mina fönster.. hoppas de blir klara snart me det de gör för det e ganska störande att se dem hela tiden..

Fick ett glatt besked av min mor tidigare idag oxå :) det hade kommit ett brev från läkarn och jag ska redan få komma in den 30 nov :) så det tog inte två månader som de sa, så jag e överlycklig :D nått positivt i all denna röran..



Sur på att allt det jag skrev försvann men va ska man göra åt de :/..

PUSS//MIKA


Kommentarer
Postat av: Mikaela

tack för tipset!

2009-11-04 @ 14:54:23
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0