shopping day

hej hej

ja idag har det handlas för fulla muggar hehe :) cykla ner te stan vi tolv tiden typ på H&M sprang jag på Emma och Ellenor så då gick jag me dem hele dan typ :) va jätte trevligt.. fick mej nya jeans igen hehe :P sen sen kofta, underkläder, skor och stövlar fast har bara me hem och provar men har bestämt mej nu att det får bli ett par stövlar :) sen lite presenter :D
så jag har gjort mkt i dag tycker jag utnyttja dan te fullo :P...
imorn me tolv tiden kommer emelie hit :) ska bli skoj va ett tag sen, så vi ska ner te stan och fika så det blir nog en del tjöt hehe trevligt trevligt :)...
syrran va ju me upp igår, så igår kväll gick jag och syrran på ARN va jätte bra lite sorglig men super bra verkligen :) va min premiär på filmstaden me hehe :P...
nu har syrran åkt vart på skolan idag hele dan men åkte hem sen efter.. så nu e jag själv igen det e gött fast det e inte fel me sällskap heller..


denna hära stövel ska jag köpa mej :) riktigt nice och väldigt goo tycker ja va tycker ni?

jag skulle ha handlat mat idag men det gick som det gick va inte ifrån stan förrän halv 7 sen hade jag så mkt kassar så jag orka inta handla nån mat.. får göra det imorn innan emelie kommer e värkligen tomt i kylskåpet..
musen sitter och gårter som mormor brukar säga hehe :P...

va väl inge bra på tv idag så det e väl lika bra att man går och lägger sig snart ..
puss // mika


Kommentarer
Postat av: Elin Isacsson

Jag tycker att dom e skitsnygga! :D

2008-09-12 @ 16:16:22
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0