Lucia

God morgon!!

Idag
är det 13 dec och det betyder ju att det e Lucia :) 11 dagar kvar till jul :D...
ska köpa alla julklappar idag har jag tänkt mej hehe mamma och pappa e på väg upp nu så vi ska ut och julshoppa mkt trevligt och det e ju sånt härligt väder, just nu står det -7 grader på väggen här uuhhh kallt men det e bra för då får snön ligga kvar och det vill vi ju absolut att den ska göra :)

Igår blev det lite party :P Efter jag hade slutat så mötte Lollo upp mej i stan sen åkte vi hem till mej, jag laga till köttfärsås och spagetti mumma, mätta blev vi så det räckte och blev över hehe :)
sen kolla vi på My boss´s daughter medans jag locka lollos hår :) ännu en film som jag köpte i ullared hehe.. men den va rolig hehe och ashton kutcher som va me e ju såå söt hehe...
Vid kvart över 7 drog vi in te stan och gick te lollo, så vi kolla på idol innan vi gick ut vid halv 10 typ. Vi gick till score har blitt väldigt snyggt där inne sen de gjorde om :) så vi kolla på idolfinalen där på storbildstv :) och den absolut bästa van ju KEVIN <3
träffa några trevliga skåningar där inne hehe :) så vi va me dem när de spela biljard hehe sen kom det ett helt gäng som hade vart på motörhead på lörbergslila hehe de va jätte trevliga så dem blev vi sittandes me hela kvällen :) jag blev ganska trött så jag gick hem före lollo.. köpte mej en burgare sen satte jag mej i busskuren och vänta då ser jag lollo och det gänget komma utfrån score hehe men de ser inte mej och lolla går hem mot sej men inte ensam hehe :P... ska bli roligt och höra vad hon har att säga idag hehe..
Det blev en rolig kväll i alla fall som alltid när vi e ute hehe  :D

 
jag och lollo innan utgång lite suddiga bilder för jag har tatt me min mobil

Nu ska jag fortsätta röjja upp lite här innan mor och far kommer... hoppas ni alla får en riktigt bra lucia
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0