super trött

God morron!!

Jag är verkligen ingen morron männsika har jag komme på usch hade jätte svårt för att komma upp nu i morse har påsar uder ögona fortfarande, Ser väldigt kallt ute oxå inte inbjudande att gå ut i men va gör man inte för jobbet och pengarna hehe :P idag ska jag vara på Bergvik 9.45-15-45.
Efter jag slutat ska jag nog bara åka hem och slappa i soffan kanske kolla på nån film som jag köpte i Ullared :) det blev ju en del där hehe. Bl.a. Step up har inte sett den och alla säger att den e såå bra så nu har jag köpt mej en egen :)...





Hemma i Torrrskog :)
Längtar faktiskt till värmen och sommaren fast jag tycker det e väldigt härligt me vinter och jul me men det blir ju fan ingen vinter det bara blir blask väder hela tiden kan det inte bli riktigt kallt då så snön kan få ligga kvar.
En utlandsresa skulle sitta väldigt fint nu men vem har pengar te de då inte jag i alla fall :(..
 
Nu får jag försöka vakna lite och få i mej nån frukost så jag inte ser helt dö ut när jag ska iväg och jobba

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0