fridag

elle ja hehe... har ju jobbat men :P
har vart på bergvik idag :) va ett tag sen man stod där nu men det e skoj gillar att vara där händer lite mer känns det som... börja kl 9.00 idag för va där och svabba av golvet va lite jobbigt attgå upp så tidigt hehe men det fick ju gå en ag på denna månaden gjord hehe:P men nu ser det glest ut vill jag lova :( vet att jag ska jobba på torsdag nu i alla fall sen vet jag inte får försöka söka nått mer jobb... 

imorn blir det PARTY! hela dan hehe nee :P.... men jobbar ju inte.. ska te en kompis telinda som fyller 25 har värsta kalaset nån stans i kronoparken nån stor student bar :D skojskoj bara det att jag känner ju typ ingen får dricka mej full hehe :P skojja...
det ska nog bli roligt hoppas jag :D

på söndag får jag nog åka hem te dalsland har inte vart hemma på en månad nu känns gött trivs super bra här i karlstad ska hem och hälsa på mina katter och så ska jag ha me mej lite mer grejer upp :) måste hälsa på mormor och morfar me.. köra bil :D jippi hehe... det saknar man ju faktiskt...

va på IKEA igår :D köpte ännu lite mer hehe :P ..
men det e skoj

image33
mohaha fult flin :P va jävligt trött efter en dag på IKEA pust....

ne ska nog lägga mej nu snart
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0