förvirrad

hej hej!!

nu är jag i karlstad igen.. imåndags kl 09.00  ringde maria från scorett och fråga om jag kunde jobba förmiddan på MIC men sorry för jag va ju i torrskog så det gick ju inte så bra.. sen sa hon att jag kanske kunde jobba på tisdagen då och ja sa visst det kan jag väl men då fick hon höra av sej innan kl 15 och jag hörde inget så jag tänkte att jag fick va hemma lite till GÖTT men när kl va 18.30 fick jag ett medelande där det stod att jag skulle jobba förmiddan på tisdag... blev lite sur men det visa jag ju inte så det va bara att sätta sej på en buss halv 9 från årjäng te karlstad kom halv 11 så maria hade öppnat åt mej sen jobba jag te 15 hade lunch 15-16 och sen jobba jag te 19 så det blev hela dan.. men det va tur de ändå få in lite mer pengar för nu vet jag inte när jag ska jobba igen känns inte så bra jag kunde lika väl åkt hem i dag men åker jag hem ringer de väl så jag får ju va här ett tag nu..
såg även att tomas hade räknat fel på mitt lönebesked så det fattades 1425 kr så nu har jag sagt te han så jag skriver in det på denna månaden istället gött :P...

midsommar!
har haft en jätte trevligt midsommar :) redan på torsdagen kom madde,linda och louise hit på kväll så jag mötte upp dem på bergvik så vi handla in all mat och sånt :)..
fredagen blev rätt lung ändå får jag säga fast man börja dricka redan kl 11 på möra hehe :P... blev sing star och kubb och en massa tjöt trevligt trevligt.. fick även se min snygga granne för första gången då han hjälpte oss me att få ingång sing staret hehe :P.. hot ooo ja :)
på lördagen åkte vi härifrån vid ett tiden åkte om årjäng släppte av louise i långserud så va hemma vid 15 ca.. vid 17 va det förfest uppe i ågårn :) me camilla o co hehe :P hade verkligen hur roligt som helst frida från götet och gänget va där me :) blev rätt dragen men fasen va skoj jag hade hehe va lekar och tipspromenad och massa dans :P...
halv 10 på kväll börja de på dansbana så gick dit va inte så jätte mkt folk men det kom undan för undan :)
blev en del bugg :D och så träffa jag en jätte snäll kille från lennartsfors hehe :)
han va me och spela lite i bandet  så te sommarn nån gång ska jag drar te olssons brygga i arvika där han spelar :D nån som hänger me :P...
en lyckad midsommar om jag får säga de själv :)

 lite bilder från midsommarafton hemma hos mej i karlstad :)
har inga bilder från midsommardan än kanske kommer :)

en väldigt slö dag idag vet inte vad jag ska göra har inge lust att gå ner te stan heller så jah stannar nog här ska snart börja laga mat :) ute och gått har jag redan gjort men kanske blir en tur te senare :)...
nifår ha en forstatt trevlig onsdag i alla fall

puss okram /mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0