Onsdag

morrn morrn :) idag ska jag jobba igen men börjar inte förrän halv 4 till 8 inte så många timmar men det e i alla fall nått och så e det ju OB me hehe tur de :P...
så det kommer bli väldigt lungt här på förmiddan ska ringa te HC bara och fixa biljetter till Adam Tensta imornkväll :D jippi skoj skoj ...
men får åka hit på fredag igen jobbar hela lördagen :P.... sen åker jag hem te torrskog på lördag eftermidda hehe MAS men det ska nog gå bra hehe... Sandra fyller ju hela 17 år så det ska va lite kalas på lördagkväll och det vill man ju hem till..

igår vad det relativt lungt me va ute och gick en svängpå förmiddan sen var jag på friskis och svettis me nina senare på dan och sen så kom pappa hit en sväng på kväll han hade kört nö folk hit te karlstad :) så när han kom hade han köpt fika så synda lite hehe me en semla :P men det va mumsigt må ja säga hehe. kolla på ishockeyn :D Färjestad VANN me 3-2 gött så nu står det faktiskt 3-2 i matcherna te färjestad det e riktigt bra hehe
HEJA FBK!!!!!
 
snön har inte försvunnit än men det smälter nog rätt fort nu när solen e framme gött de men det skulle väl komma in nått mer snö oväder såg ja på nyheterna :( usch men men så e de.....

nu ska jag diska och damsuga hehe jag fattar inte hur det kan bli så fort smutsigt i en liten lägenhet..

massa pussar // mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0