Parkeringsböter

God Morron!!

Morgonen börja dock inte så gött då jag titta ut geom fönstret och fick se att det satt en lapp på bilen :/ blev väldigt nyfiken men hoppades för all del att det inte va parkerings böter gick ut me en gång för att kolla och det va en Jävla ursäkta språket parkeringslapp på 1000 spänn jävla kärringar te parkeringsvakter.. det har ju alltid stått bilar så så jag fattar inte men det va att den stod för nära korsen men det gör ju fan alla bilar åååå och jag som inte har så bra ekonomi :( detta förstörde verkligen min dag hoppas det blir bättre för ska ju på ishockey ikväll.
får betala detta nu i alla fall så det e ur världen :(



Kommentarer
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

tackar! :D



Åh, vad härligt att solen lyser där borta :D Skulle ge allt för att den skulle komma hit oxå.. Fast iofs lär solen försivnna nu snart ändåå.. :P

2008-11-18 @ 14:54:17
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

men det borde stå på böten vad det var som var fel?

2008-11-18 @ 14:57:58
URL: http://sussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0