ont i huvudet

hej hej

fick rätt mkt gjort idag :) ha städat lägenheten damsugat och gjort rent på toan mm sen va jag ner te ica och handla mat, laga mat så nu har jag mat imorn me :P sen åkte ja te friskis och svettis :)
va tal på att det skulle bli bio oxå emelie hade inte sett mamma mia så vi skulle gå på den men då gick den bara en gång idag och det va 18.20 och jag gympa te halv 6 så va inte hemma förrän kl 6 och då blev det lite tajt så det får bli en annan dag.
nu har jag sutte ve tv kolla på idol och grey´s :D fast har fått sån jäkla huvve värka ajajaj det va längesen jag hade sån huvve värk..
man får väl hålla sig vaken te idol börjar igen men sen blir det sängen har alldeles för ont ihuvve för att sitta här egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0