PREMIÄR på nöjjes

hej hej

ja det blev allt utgång igår ändå hehe även om det inte blev te arena där Lazee spela utan det blev nöjjes istället.. men det va skoj va första gången ja ha vart där när det e nattklubb typ,, det e ju mkt anurlunda på kväll än på dan det va skit häftigt så dit kommer jag allt dra mer gånger :)...
först blev det förfest hos en kompis på sundsta va trevligt så vi drog in te nöjjes vid typ 11 tiden... kan ju säga som så att jag va ju inte hemma förrän 10 imorse :P...

sen va det bara att göra sej iordning och åka ner te jobbet börja 12 på duvan. när jag skulle cykla ner te stan kände jag att detva lite luft i bakdäcket på cykeln så jag kom inte längre än te ica så fick ta bussen därifrån.. jäkla skit säkert nån som ha skure hål i däcken..
det va mkt folk som handla skor idag så de fyra timmarna gick rätt så fort :) så de va gött...

ska jobba imorn me men då börjar jag inte förrän två på duvan så det ska bli gött att få sova ut lite :) man ha ju inte sove så mkt på sistone hehe...
nu e det one tree hill på tv måste kolla :D

puss puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0