gäsp

hej hej

jag har inte hunne me att skriva nån ting på bloggen på hela dan för har haft fullt upp och vart lite här och där... det börja me att man gick upp redan 06.45 i morse och åkte och utgärda ett ärende blev inte den billigaste resan men jag hoppas verkligen det blir bra nu.. sen blev det en promenad i det vackra vädret har vart helt underbart idag :) kom hem och kanska va hemma en timme sen åkte jag och syrran ner te stan, jag lämna in mina skor som jag köpte på Bergqvist :( det va vemodigt att göra det men ni vet kanske anledningen sen trytar det me money oxå så det va bara att görat.. sen fixa vi present te Patrik och så käka i på Wayne´s innan syrran åkte me tåget hem te skogen.. då gick jag te lollo och hälsa på vi va te hemköp och systemet sen fick jag ta bussen ut te bergvik och har nu jobbat 15.30-20... Så nu e jag skita trött ska nog snart lägga mej hihi imorn e jag ledig :) känns bra hoppas på fint väder..

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Totte

Ja, du såg lite sliten ut när vi pratade...;)

2009-04-17 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0