why??

vad har jag gjort för att förtjäna allt detta skit???? allt går imot mej just nu vill bara dra iväg och försvinna från verkligeheten..


  Konstigaste dan på länge, allt kändes jätte bra imorse och när Linda och Lousie kom det va trevligt sen va jag och simma i en timme va skönt men va hände sen? känner mej så ensam vill verkligen hemhem nu skulle kännas så mkt bättre men kan inte.. har humörsvängningar te tusen ena stunden e jag ledsen sen e jag arg,
imorn ska jag jobba så kommer få annat att tänka på och det bra att sitta här i en etta själv har bara ha tv och dator te sällskap e förjävligt...
kan det inte få komma en ljus punkt i mitt liv snart så jag blir glad allt e bara bekymmer just nu.
jag är så orolig

jag vet inte vad jag ska göra resten av dan men ensam blir jag i alla fall

//mika

Kommentarer
Postat av: Totte

Låter inge vidare...=( Jag kan komma över...så kan du få killa mig på ryggen...;)

2009-04-18 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0