Tisdag 25/8

GRATTIS världens bästa Madde på 21 års dagen :D
och grattis te Louise som har namnsdag idag

Go morgon :) 
 
vikka underbara mornar vi haft nu några dagar :) men jag hörde av nån att det skulle regna på torsdag och fredag :(.. men det e okey om det bara e de två dagarna... Jag har som vanligt vart ute på min morgon promenad, idag blev det en tur runt sundsta tjärnet, har en goo träningsvärk i magen men det e bra då känner man att man gjort nått hehe :P.. Nu håller jag på me tvätten har tid 10-14 och jag tror nog att jag kommer hålla på ända te kl 14 me, va ganska mkt tvätt, sen blir det att packa resterande av kläderna i resväskan :D åååå va jag LÄNGTAR fatta va härligt <3<3<3<3<3<3<3...

Efter jag e klar me Tvätten ska jag möta Andreas så ska vi gå en promenad.. trevligt me lite sällskap :).. sen får jag se om det blir friskis igen ikväll, har ju rätt bra träningsvärk men får se hur jag känner mej då e ju himla roligt :D som sagt sten hårt kör jag nu hiihi :P.. 

Snälla säg vad ni tycker om conversen om jag passar i det eller inte?? har besluts ångest

Pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0