091220

God Morgon :)

idag e det snöyra ute trots det tog jag på mej riktigt varmt och knalla ut på en promenix, va riktigt skönt fast man såg ut som en snögubbe hehe..  Nu har jag nyss åte frukost och snart ska jag ta itu me lägenheten och städa den diska, dammsuga, torka mm och ja just det appropå dammsuga, sist gång mamma o pappa va uppe så fick jag en dammsugare :D jätte snygg och skitbra.. så jag har redan fått mina julklappar en peak jacka och dammsugare, det e ju inte specielt billiga grejjer så jag e mer än nöjd..

Jag har bokat tvättid idag oxå så ska tvätta mellan 14-18 inte det roligaste kanske men det måste göras sen kan det va gött att få allt rent oxå innan jul när man åker hem te skogen..

vad ska ni göra denna söndagen o 4:e advent e det ju idag oxå =) ??

puss// MIKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0