bonde fick man :P..

hej hej

kolla ni på bode söker fru?? kan väl inte riktigt hålla me titeln bonde söker fru visst fick killarna me sej varsin att ha me på resan men så mkt kärlek tycker jag då inte att det va men thilde fick sin man <3 såå gulliga och passar verkligen så bra ihop jätte söta och själv klart sitter man och bölar hehe som vanligt.. riktigt gulligt par hoppas det håller och det tror jag faktiskt oxå :)..



min eftermiddag har vart ganska lugn va ute på en lite promenad när jag va och posta julkorten så gick lite länge men det va ganska så kallt, mina lår va knallröda när jag kom in, fryser alltid mkt om bena sen kliar det när man e så kall hehe.. fick vira in mej i en filt så har mest låge framför tv hehe :).. nu blir det snart natta och sängen för min del har gått runt och gäspat hela tiden hehe sen längtar jag efter att få krypa ner i min stora säng igen :)..

som vanligt har jag en massa tankar och funderingar i huvve och det e ganska mkt som har löst sej men löser sej nått så kommer det ju nya problem och tankar så e det ju bara och just nu, det som ligger närmast e VA FASEN MAN SKA GÖRA PÅ JULDAN det brukar ju alltid va nån fest och hitills har det vart väldigt bra fester på juldan men iår då??? brukar ni va ute på juldan el vad ska ni hitta på??



Kommentarer
Postat av: Lisa

vad kul:D

2009-12-16 @ 21:48:37
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0