Higher

Go morgon :)

gick upp 20 över 7 idag (gäsp) har städat och diskat eftersom jag inte hann det igår så fick jag ju gå upp tidigt idag, om ca en timme ska jag går ner te stan och möta Linda :).. kanske går runt lite i affärer och så när hon kommer men jag orkar då ine göra mej i ordning för mkt så jag går ner osminkad hehe :P..

ska kanske idag då baka pepparkakor och nu har jag ju förhoppningsvis hjälp oxå hehe :) köpte formar igår så det e bara att sätta igång..
'
sent igår kväll så prata jag me Syrran och nu ligger äntligen min adress här i Karlstad :D efter två år som jag har bott här hehe :P.. känns underbart att all min post kommer hit nu hihi...



ang min rubrik :) ni har säkert redan listat ut varför jag skrivit den hehe... det e ju vinnarlåten i idol :D tycker låten e jätte bra och lyssnar på den om och om igen och med Eriks stämma sååå e den så himla bra, han e en stjärna av världsklass och det menar jag verkligen, partiet i mitten av låten när han håller en låång hög ton HELT UNDERBART får rysningar :) 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

//MIKA


Kommentarer
Postat av: felicia - hello kitty <3

erik var så bäst :D

2009-12-12 @ 11:05:27
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: A.C

hejhej:D



vaknade precis:p sitter här o äter frukost nu:p ska hämta min bästis kl två..hehe..^^



vad ska du hitta på idag som denna lördag då?:)

ha iaf en trevlig dag:) kram

2009-12-12 @ 12:03:22
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0