bakar

Hej hej

Just nu bakar jag :) morotskaka har aldrig gjort det förut men som det ser ut och så smeten smaka så tror jag det kommer bli otroligt bra.. kakan står i ugnen just nu och jag har gjort klar glasyren den blev skita god den me :D

Har jobbat idag som sagt 12-16 på duvan det har vart extremt lungt även i dag som jag förutspådde så även om inte fyra timmar e mkt så gick det ändå rätt segt.. men jag träffa ju Ellenor och hennes mamma som kom förbi va trevligt att se henne igen, Ellen har ju operera bort bildtarmen nyss, hon hade fortfarande lite ont men det va ju mkt bättre än förut och det e ju skönt de...
kom inte upp i budgeten idag men men sånna dar finns det oxå hehe...

åkte direkt hem efter jag hade slutat, syrran va i stan så vi tog följe hem, sen laga vi te mat och nu har vi bara sutte i soffan kolla på nån film som gick på 5:an va rätt bra men vi vet inte vad det hette får kolla upp de hehe... och åte pocorn har vi gjort me och drucke cola, söndags mys me andra ord hehe...
nu ska jag inte jobba på hela veckan men jag ska ändå va kvar i karlstad ska se till att träna lite komma te friskis nån dag och köpa nytt kort och så sen får det bli morgon promenader igen va ett tag sen nu...

Usch hemskt att det har komme snö igen :( jag som vill ha VÅR men får väl vänta ett tag te :/ är så trött på detta vädret det jag mest av allt skulle vilja göra nu e att åka utomlands men det e ingen som har råd och jag kan ju inte åka själv fast snart gör jag det nästan hehe... desperat.

Nu får jag ta kakan :P...

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: tack så mycket ;) Nej tyvärr har ja en vanlig digitalkamera. Allt är bara bra med mig tack. Hur är det med dig då?

Kram

2009-01-18 @ 23:05:44
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0