tillbaka i stan :)

hej hej

Nu har jag komme hem te min lilla lya igen :D har haft en trevlig helg i Torrskog me familj och vänner..
igår så va man på fisketävling så gick upp reda kl 8 på möra och vid 9 tiden åkte vi ut te garaget där anmälan och så va.. kom inte folk förrän lite efter 10, det värsta va ju att det spö regna så man trodde ju inte det skulle komma nö folk men det va faktiskt hela 75 st som anmälde sig så det va inte alls dåligt för att va en sån dag som det va... kl 12 starta fiskningen jag stod me mamma, camilla och Annette.. men det nappa fan ingen ting, inte på min krok i alla fall.. fick inte en ända fast jag offra mej en hel del hehe gick ut på en sten som stod i vattnet och på vägen dit fick jag ju bada upp te lårna så blöt blev jag men det blev väl alla för det regna konstat hela tiden :(..
mamma fick väl 3-4st i alla fall Annette fick ingen och camilla fick väl 2 så det nappa verkligen inte bra...
jag fick i alla fall pris hehe :P.. grillbestick även fast jag inte fick nån fisk så va det så lite folk att priserna räckte te alla hehe...
när det va slut åkte vi hem och käka lite mat sen åkte jag hem te Erica senare på kväll där sandra,pontus och daniel va oxå.. så vi kolla på film och tog det allmänt lungt :)

Idag har det inte blitt så mkt gjort va ganska trött för kom hem rätt sent.. kl 3 åkte vi ut te sommarcafét och fika :) va jätte mkt folk där så det va nog rekord idag hehe.. träffa en del där man inte träffat på länge.. tex min tremännings unge som jag inte tyckte det va så längesen jag va på dop för men nu va hon redan två år hehe jätte söt unge :) kl 5 åkte vi upp te årjäng för 17.50 gick bussen upp te karlstad.. och nu e jag här.. har en hel dag jobb framför mej imorn igen 9.15-19 mic ..
vad har ni gjort i helgen?

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0