Varmt

det e nästan olidligt varmt nu asså.. förut idag visa termometern på 43 grader ute.. jag kan nog kanske va glad att jag jobbat ändå de har fått i gång ventilationen på duvan och fläkten vid kassan va i bott så va riktigt skönt även och jag jobbat som en tok, för fick varer idag kanske typ 20 låder och jag gilar inte allt lämna efter mej nått så jag hann allt få in alla skor :D stolt.. när jag sluta och gick ut slog värmen imot mej.. HELT GALET nu visar termometern på 32 grader ute och solen e knappt framme..
känns som jag klagar väldigt mkt fast det ska man väl inte jag gillar värme men ibland kan det bli lite för mkt sommarn har ju verkligen kommit te sverige :P...

Nu håller jag på och tvättar fick ingen tid i morse så fick ta det nu, måste ha rena kläder för imorn åker jag, Madde och Linda te göteborg :D och på lördag blir det en hel dag på Liseberg.. ska bli såååå himla roligt <3 men först imorn jobbar jag på bergvik 15.30-18.30 fick Sandra till att hoppa in den sista timmen..super bra :) sen kör Andreas mej te tågstation så jag hinner oxå super bra tåget går 18.59 :D
så det blir en Helg i götet me tjejerna :) ska bli riktigt trevligt



pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Totte

Du är bara ute på nöjen du... ;)



pok

2009-07-02 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0