karlstad :)

Hej hej

NU är jag i Karlstad igen :) åkte upp tidigt imorse för har ju jobbat idag 12-16 på duvan, va jätte lungt typ hela dan rätt segt men det fick ju gåå... när jag sluta så kom Lollo så då följde hon me mej hem. laga te lite mat när vi kom hem sen blev vi sittandes vid tv och jag fick äntligen se sista avsnittet av Grey´s som jag missa i onsdag, och hur spännande e det inte nu då, de får ju inte dö :(..
sen kolla vi på Casper hihi :) man kan inte få nog av den filmen inte jag i alla fall, kom även tårar denna gången :P vid 8 typ så låna Lollo min cykel ocoh cykla hem te henne, så imorn får jag ta mej en promenad dit och hämta min Lady ( cykeln asså )

Igår va vi ju bjudna på fest på solhem som jag sa för att fira sikkans student :) och det va jätte trevligt, det klarna ju upp på kväll och blev riktigt fint väder.. underbart nån där uppe kanske hörde mej ;) fick jätte god mat och efterrätt me äkta svenska jordgubbar mums och så fick vi även tråta,snacka om att jag blev mätt men gott va det absolut men nu vet man ju vad man ska göra joo träna, måste verkligen börja nu har haft uppehåll ett tag och det e inte bra så imorn blir det först en promenad innan frukost sen lite träna på de :P...
umgicks me väldigt trevligt sällskap där och man träffa oxå en hel del folk som man inte sätt på jätte länge så det va verkligen jätte roligt.. kom inte därifrån förrän efter kl 12 på natta :P och när vi kom hem tog pappa fram sin Rom som han hade fått av Pontus hihi så då blev det rom o cola och lite mys i ute rummet innan det var dags för sängen..
 
har faktiskt inte tatt några kort under helgen på varken examens eller studentfirande el från kalaset :( riktigt dumt och olikt mej men jaja..

Nu bor jag själv oxå :D syrran har flyttat hem och det känns underbart nu e det som det va förr :P visst e det trevligt me sällskap ibland men ska man se på det stora hela så e det allt rent ut sagt UNDERBART att få va själv oxå.. vill man ha sällskap e det ju bara att bjuda hit nån kompis eller gå te nån.. så skönt att ha nått eget som bara jag har nu och ingen annan som kommer och knör och ska dela allt me en :P.. och det bästa e ju att nu har jag hela "min" 1,60 säng för mej själv :D

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0