Måndag

Go morrn :)

har i sovit gott? 
Idag e jag ledig vet inte riktigt vad jag ska hitta på syrran har redan gått te skolan. Först och främst ska jag käka frukost sen ska jag duscha, sen kanske jag måste åka ner te stan och lämna in löne pappert te tomas så jag får de gjort, träna skulle man kunna hinna me idag oxå men det e mer frågan om man orkar hehe.
Ska i alla fall me andra ord ta det ganska lungt idag.. kanske blir en film :)

Korten från i helgas kommer snart att läggas upp ja lovar ska bara fixa lite och se om jag kan få te nått snyggt :P...

på Onsdag kanske jag åker hem te torrskog en sväng så kommer jag upp på lördag igen :) jag jobbar imorn men sen jobbar jag inte förrän på söndag.. så det kan kanske va gött at åka hem måste lämna tebaka karins skor me som syrran låna igår när vi åkte upp.. sen måste jag ju ge mamma hennes scotts skiva som vi har fixat alla autograferna på hon kommer bli så glad hehe :P...

Nu kurrar min mage så det e nog dags fär lite frukost

pussar // mika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0