sleten o trött

Hejsan

hemma från jobbet nu, har vart ett tag men när jag kom in genom dörren börja desperate så har sutte och kollat på det :).. har vart ganska lungt på jobbet idag (som vanligt en vardag) men det va kul att få jobba lite igen men nu e jag såå himla trött.. Resan te jobbet började ju absolut inte bra, jag va ute i god tid för att vänta på bussen men det kom ingen buss :( så fick ta nästa buss och då kom jag försent ner te stan så fick ringa te Nina och säga att jag blev sen. bara att den bussen som gick från stan oxå va sen plus att det va tusen folk me så den stanna på varje hållplats till bergvik så jag blev ännu mer försenad :/ jag blir så himla stressad av sånt och om nån pratar me mej i den situationen slänger jag bara ut massa ont ur munnen hehe, blir riktigt riktigt sur och arg på de j*vla bussarna.. Ska det va så svårt att hålla tiden liksom??

Nu blir det nog snart sängen för min del för e verkligen super trött sitter och gäspar hela tiden typ.. har ju ingen tid att passa imorn te att gå upp så ska väl försöka hålla mej vaken ett litet tag till om jag orkar hehe..

Natti natti // MIKA


Kommentarer
Postat av: F R I D A M [freedom]

Hej hej!



Intresserad av att vara med i veckans blogg, och bli länkad ifrån min blogg? Kika in!



Mvh/ Frida M.

2009-11-10 @ 22:34:25
URL: http://fridam.se
Postat av: A.C

du har jobbat???

jaså? har du hittat jobb gumman?:D

grattis:D hehe.^^



juste ja..fick du ont armen efrer sprutan? jag har ont:p

2009-11-10 @ 22:59:06
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: jb

Fråge stund på min blogg nu!

ställ vilken fråga som helst och jag kommer svara ärligt.

Ingen fråga är för dum så bara fråga på.

kram jb!

2009-11-11 @ 06:20:31
URL: http://jjjjjjb.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Hihi ja, men vi skypar, pratar på msn, ringer ibland och sms:ar. Så det funkar bara bra :D

2009-11-11 @ 10:43:53
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0