Lördag = Jobb

Go Morron :)

Här sitter jag redan och käkar lite frukost men det e ju bara för att jag ska jobba idag så det e bäst att komma upp lite i tid ska snart börja att göra mej i ordning, börjar inte förrän 11 men jag gillar att ha god tid på mej så jag slipper stressa :)...  Har verkligen sovit så tung i natt, drömt en massa tex om min gamla klass hehe :P.. vid ett tillfälle vakna jag och då låg jag tvärs över sängen hehe jag älskar min stora säng märks ju inte att man ligger på tvären för att den e så bred :P

kolla ni på idol igår?
jag kolla på när alla sjöng men sen missa jag vem det va som åkte ut men det har jag kollat upp nu och det va Jon som åkte ut :( lite tråkigt tycker jag för han hade ändå en fin ton och röst tycker jag om man jämför me några andra som e me.. Mina tre favvoriter e fortfarande kvar i alla fall och då e jag glad hehe :D  har pratas väldigt mkt om det här me att camilla kom me, att hon inte passar och så förstörde hon ju låtarna lite oxå när hon uppträde.. men jag går faktiskt imot lite, tycker hon e en rätt skön brud, hon kanske inte har världens bästa sång röst men hon har sån scenärvaro och energi så man blir ju lite glad hehe :P..
Ska i alla fall bli spännande att se fredags finalerna nu :) NU BÖRJAR DET BÄTA :





visst e hon lite härlig :)

nu får jag göra mej i ordning, hörs efter jag slutat jobba :)
puss så längen //MIKA


Kommentarer
Postat av: O L I V I A

jag tycker att Camilla verkligen borde åkaut (;

kram

2009-10-03 @ 11:27:41
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: A.C

jahha..okey..lycka till iaf med jobbsökande:D hehe..^^



jaså?? vf gör du dt då?:P

mörka killar..vad menar du? hårfärg lr hudfärg?:p hehe..^^



ja dt har jag:) han e kines:) men e född i sverige..tänker som en svensk..annars klarar jag aldrig av ha en typisk asaitkille:p hehe..^^

2009-10-03 @ 15:57:55
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

ja, hon sjunger fint men hon är så jättejobbig!

förstörde låten halluhja och allt :/

kram

2009-10-03 @ 17:23:55
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:)



jaha..okey^^ hehe..~~ hur länge har du varit singel då:)



ha en bra dag söt.:D

2009-10-03 @ 17:33:30
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0