100218

Hellu

Idag har jag haft fullt upp, blev inte så mkt sömn inatt men va ändå uppe tidigt och va me jessi te arbetsförmedlingen där det va jobbmässa, så prata lite me norska arbetsförmedlare och lite sånt så kanske hjälpte lite hehe... sen efter det tog vi bussen ut te wåxnäs där vi va in te hennes mamma och prata lite me henne om norge och lägenhet, lån mm fick väl inte så jätte mkt ut av det än det vi redan vet men men va i alla fallin te banken sen när vi kom in te stan och prata lite om hur det va me lån och så och det verka inte va några problem. tog en fika på wanyes oxå eller ja jag åt frukost hehe :P.. sen hem te jessika där vi fortsatte kolla lägenheter och sen va vi ner i hennes förråd och rota fram massa grejjer hehe :P tvunget att rensas nu när det blir flytt snart :) hitta en massa roliga grejjer som böcker och massa brända skiver hehe.. gick hem vid halv 6 typ, så nu har jag nyss käkat mat, riktigt gott men blev helt slö hehe hoppas Erik piggar upp mej när han komer =D så sitter och väntar på han nu men han dyker väl snart upp :) idag får det bli den andra filmen som vi inte hann kolla på igår ;)..

imorn hoppas jag på att det bara blir lungt och att jag får va hemma hihi tror jag behöver det, har vart mkt nu och man har knappt vart hemma nån ting..

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0