uhhh tråkigt :/..

Hej hej

vilken mega seg dag detta har vart :( först tvätta jag och det gick ganska snabbt men sen då va ha jag gjort, typ diskat och städat lite men inte så jätte mkt, e as trött så jag tog en liten powernap förut på en timme :P.. Lollo fick jobba längre idag annars skulle jag ju vart där nu men hon slutar inte förrän kl 7 så ska dit då en sväng sen ska jag gå en liten promenad och in och handla lite på konsum men det blir senare ikväll det.. jag får väl ställa mej och vika tvätten nu e inte så sugen men det finns inte så mkt annat att göra...
ännu senare ikväll kanske det blir en promenad me Jessi och Erik men just nu känns det inte som jag orkar hehe fan va lat ja ha blitt :P.. 

jag hoppas ni har en bättre dag än jag :)
puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0