12 Juli 2010

Hellu

Idag e det sjukt varmt eller så e det bara så himla varmt inne i lägenheten håller på att svettas ihjäl :P.. Denna helgen har vart ganska lugn har mest vart hemma och pysslat sen jobba jag i söndags 4 tim :P..  trött e jag som satan oxå :/ blev inte mkt sömn inatt så jag får nog ta mig en liten powernap snart hehe så jag orkar att va vaken och social ikväll :P..
jag ska snart in te stan nu och hämta min cykel som har stått där sen i fredags :( stackars min cykel jag hoppas ingen har snott den sen ska jag iväg och panta ett gäng me pantflasker hehe sen blir det att göra nått käk och ta det lungt resten av kväll i think ;) ...


lilla blanco har blivit så stor =) och visst e han fiin <3 så gooo katt får man leta efter ..




sötnosar <3

Ne nu blir det ut och röra på sig, dör snart i den här bastun hehe :P..

Pussar //mika

Kommentarer
Postat av: Trees

Nej vad söt katt!! den ljusa! jag burkar inte tycka katter är söta :P

2010-07-16 @ 15:29:50
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0