städar dag

heej hej

allt bra med er hoppas jag =)

idag e det torsdag och för mig e detta en städar dag just idag då hehe :P.. det e inte så jätte fint väder ute så man håller sig inne idag och då e det perfekt för städning, så jag har dammsugit och torkat alla golv, tatt toan, diskat, bäddat nytt mm så det luktar riktigt gott här inne nu samt så e det rent och snyggt det gillar vi =) imorn kanske mor o far kommer hit oxå så då e det ju bra om det e städat hehe..
Just nu håller jag på me maten, kyckligen står i ugnen :) ska bli gott me lite mat men jag har skit ont i käken, jag vet inte om det e en visdomstand eller om det e nån jobbig vittanmin brist :/ ont gör det i alla fall :( ..

jag måste nog försöka gå te JRM sen oxå men då ska jag inte jobba utan jag ska säga att jag ska sluta =D orkar inte me det längre plus att jag börjar på scorett te veckan..

Pussar//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0