ändrade planer..

Hej hej

Det blev aldrig att hjärtat kom hit igår eftersom det blev så sent innan han kom hem från sin kompis i skoghall så skulle han ju upp tidigt och jobba oxå så jag e hemma nu har tatt det väldigt lungt denna förmiddan hitilst gick från sängen te soffan direkt jag vakna sen dess har jag låge där och kollat på tv :P käka frukost har jag gjort oxå skön morron me andra ord...

Mina planer för idag har som sagt blitt lite ändrade, Erik ringde nyss och familjen som flyttar in i huset idag hade självklart nått att klaga på gällande städningen :/ så nu måste vi dit direkt efter Erik slutat jobba och ta det sista så får vi väl hoppas att de blir nöjde sen hmm... ursäkta men hur petnoga får man va egentligen, jag tror inte jag hade vart likadan men man vet ju aldrig och man vill ju självklart att allt ska va rent och fint vikket jag tyckte det va men jaja skit sam.. nu vet jag ju lite mer om hur det funkar me flyttstäd hihi...  längtar tills denna dan e över..  så det blir inte att Jag och Lollo ska gå och handla godis idag som va tänkt i sånna fall senare i eftermiddag men tror inte det blir så...



Ajabaja

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag sen börjar det snart bli dax för mat..

Pussar//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0