FREEEDAG =D

Go morgon =)

Underbart att det e fredag och helg =) Erik e ledig och det ska bli underbart som vanligt att få umgås me han hela helgen ;)..

Det blev aldrig att vi va och kolla på nån katt igår :/ lite synd men det va nog lika bra för tror inte vi hade kunnat slita oss om vi väl hade fått se han :P.. inte jag i alla fall hihi kattungar e ju det sötaste som finns :).. 
va ju i alla fall och bada me Lollo =) älskar att bada, lääängtar så te sommarn så man kan bada i sjön :).. bada typ en timme det kom så jäkla mkt barn och de satte upp baner i hela bassängen typ, de tävla eller nått så det blev inte så länge vi va där men skönt va det :)..
Efter det gick jag hem åt lite mat sen blev jag såå himla slö så jag låg i soffan ända te kl 20 då jag åkte ner te stan och träffa Erik hemma hos Ronny :).. 

Idag ska jag förska inte va så lat och ta tag i disken sen även försöka städa upp lite här och kanske få byta gardiner och byta i sängen..
ikväll tror jag vi ska te Ronny o Linda =) 

vad ska ni göra i helgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0