Bröllopet

God förmiddag =)

Nu är jag tebaks i Karlstad igen =) kom igår kväll me tåget från Åmål.. Helgen har vart helt underbar =) i fredags när jag kom me bussen te Årjäng så hämta mamma mej, handla lite innan vi åkte hem sen väl hemma fick vi nästan direkt ge oss ut te skogsby för att börja me dukningen, det blev hur fint som helst men det tog ju tid vill jag lova hehe va inte hemma förrän 10 på kväll.. Dagen därpå var jag och syrran uppe tidigt och åkte till Årjäng till Frizette för håruppsättningarna och smink + att vi bytte om till våra klänningar =) efter det va det direkt te kyrkan för fotografering :D väder va ju helt underbar sol o varmt =D kl 13-13.30 börja folket rulla in och kl 14 börja vigseln =) va hur fint som helst och allt gick som planerat =) min kära barndomskompis Elin sjöng såååå himla fint du e verkligen så duktig gumman <3  Sen va det bompa och stå när de kom ut från kyrkan och sen bar det iväg mot festen på skogsby loge =) Där bjöds det på tre rätters, dricka och mkt gott sällskap o Dans på kvällen =D Hur trevligt som helst, blev verkligen jätte lyckat.. var inte hemma förrän kl 6 på morronen hehe :P..

 

pussar//mika


Kommentarer
Postat av: Em

ååh a kul att det blev lyckat och fint väder :D

2010-05-25 @ 13:11:11
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Elin

Ååh, tack gumman!! Visst är det min bild också! ;P

2010-05-25 @ 18:08:38
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0