spökparad

Hejhej

hoppas ni haft en bra helg =)
min har vart extremt lugn som vanligt :/ igår tvätta jag på förmiddan och sen vid två så mötte jag upp Ecaterina på stan så gick vi runt i lite affärer och sen fika vi på wayens =) det va trevlig o mysigt sen på kvällen så blev det inte mkt gjort kolla på tv..  idag har det inte hänt så speciellt mkt heller vakna typ vid 9 trodde kl va 10 men sen kom man ju på att klockan ställts tillbaka en timme så nu tycker man det går såå himla segt. va och kolla spökparanden som var i stan idag alla barn som va utklädda hehe lite mysigt va många gulliga häxor,spöken, mm =)...

några bilder från spökparaden
  


jag älskar våra katter som vi har men jag tycker nog inte att man ska ha katter i en lägenhet ändå :/ de ska få va ute och göra sina behov ute. den äldsta katten tror jag det e nått fel på eller så e han sjuk eller nått för efter att han vart på lådan så får han alltid me sig skit ut och han tvättar sig aldrig va jag ha sett i alla fall.. så jävla vidrigt och de fllesta vet nog odörer på kattskit? i alla fall så fastnar det skit kvar på han så han drar runt det i hela lägenheten och det blir överallt såååååå jävla äckligt mår illa jag bara tänker på det imorse fick jag torka han ??? hur jävla sjuk låter inte det å torka en katt va??? jag ska snart dra igång me storstädning nu och torka och skura alla golv men först måste vi göra ren bulli hur nu detta ska gå till.. eller så får vi köra han te djursjukhuset för nått fel e det ju en katt som e så duktig på att hålla sig ren..

jag ska snart dra igång me städningen problemet e att Erik inte vaknat än så man vill inte ställa till för mkt oväsen men snart hoppas jag att han kommer upp annars sätter jag igång ändå...

puss//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0