25 april 2011 - jobbjobb

Hej

Nu är jag tebaks i Karlstad igen, tog tidiga bussen från årjäng istället för att jag skulle ha åkt igår kväll... har verkligen haft en helt underbar påskhelg måste jag säga =D har vart så skönt att varit hemma i skogen och vädret har vart fantastiskt =) igår var vi hos gänget på högen ;) va jätte trevligt att se alla igen, vi spela kubb och fick jätte god mat där =D sen åkte vi te mormor o morfar och fortsatte och måla det sista så nu e det i stort sätt klart =) blir jätte fint hihi...

jag ska snart åka och jobba nu så e lite små stressad så jag hinner tyvärr inte svara på era komentarer min dator har fått en knäpp tror jag för det går så frukansvärt segt hehe men när jag kommer hem ska jag svara på dem LOVAR =)

hoppas ni oxå haft en underbar påskk =)
kram//mika

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: de låter riktigt najs de:D jo min påsk har med varit bra :)



2011-04-25 @ 13:46:18
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0