5 april 2011 - big brother

hej hej =)

har sutte och kollat nu på BB på datorn för missa ju det igår, mina föräldrar tycker det e skit hehe inte så konstigt kanske så då sitter man ju inte och kollar... Följer ni det?? det e skit egentligen men jag har blitt fast har ju följt det sen det börja och nu kan jag inte sluta titta fast att det e ganska löjligt men ibland kan det va kul oxå =) några personer där inne är ju rätt sköna ändå hehe...



Jag skulle egentligen följt med mor te bengtsfors idag men det blev inte så varför? joo jag orka inte gå upp då hon åkte ganska tidigt hehe :P.. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag :/ det regnar ute skit tråkigt så det får väl bli att glo på tv typ, det e så gött att vi har riktigt internet nu oxå =)


här är en bild på mej och syrran när vi kollar på Patrik när han åkte vasaloppet =)
snygga va haha :P


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- ritkigt snygga :)!

2011-04-05 @ 15:25:02
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0