Trött

Nu när man är tillbaka i lyan igen så finns det inte ett skit att göra det ända man gör typ är att ligga framför tv i soffan och surfa hehe :/ blir uttråkad hehe... kunde väl tatt tag i läsningen idag men inte orkat riktigt har kollat upp lite grejjer i alla fall sen har jag sökt de nya kurserna te hösten =) jag vet inte än om jag ska plugga vidare men nu har jag sökt i alla fall och skulle det vara så att jag inte pluggar vidare så gör jag ju inte det hehe..

Var en sväng ner te stan förut och fick bytt min klänning te en ny det fanns kvar som tur va GLAD =) sen va jag inne på scorett och prata lite me tomas, han hade klart för sommarn och nått extra jobb trodde han inte det fanns heller :/ jaja men det viste jag nästan men nu har jag frågat i alla fall.. tar allt jag får nu för jag behöver vekligen lite extra pengar.. har till och med sjukigt så lågt att jag sökt på telemarketing igen :/ vill inte egentligen men får jag så tar jag det ju e ju lite pengar i alla fall fast att det näst in till är lönlöst..
sen va jag inne och handla lite mat innan jag cykla hem.

somna efter jag hade åte så sov väl kanske en timme gott ;) ..

Nu är jag jätte trött igen, så fort Big brother är slut ligger jag i sängen o sover hihi =) börjar inte förän 13.15 imorn så det blir sov morron =D...

//Mika


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det får vi ju verkligen hoppas att det inte är så illa! God natt :)

2011-04-07 @ 22:50:22
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0