10 feb 2011

Hej hej =) förlåt att jag vart så dålig på att blogga nu några dar men har bara inte haft orken hehe blir väl så ibland..

Efter att det har vart super fint väder två dagar så blev det helt plötsligt snö storm WHAT!! vill inte vill ha VÅÅÅRRRR....
när det va fint ute va jag i alla fall ute en del UNDERBART men nackdelen är att det e så fruktansvärt halkigt ute så man får gå försiktigt va mest ute för att njuta av solen typ.. tog en liten fin bild när jag var på väg te maribergskogen =D


sååå underbart väder <3

Igår så va jag i skolan på en föreläsning me en av våra få bra lärare =) blir impad varje gång jag lyssnar på honom verkar som han vart överallt i världen och han kan så himla mkt om alla ställen hehe..

sen igår kväll så fråga ecatrina mej om jag ville dra me te bunkern och jag hade väl inget speciellt för mej mer än att jag tänkte kolla på GLEE hehe men jag hoppa över det för att gå ut och va lite social istället =)  åkte först hem te Ecat och Adar sen gick vi till Bunkern är en student pub (typ undomsgård) kanske inte riktigt jag hehe men det va kul kom några från klassen så satt och tjöta och spela sällskaps spel =) spela ett spel som hette Alias och det va riktigt roligt hehe :P va där bara för att umgås så det blev ingen dricka här inte sen va det gratis inträda så gjorde inte åt ett öre SUVERÄNT hehe :P.. Åkte hem igen typ kvart över tolv som tur va så kom det en stor buss annars hade jag fått slaggat hos ecat inatt.. skönt att man kom hem..

Idag är det snöstorm ute och jag blir nog bara inne idag, har läst en artikel nu och fått skrivit klart frågeställningarna till imorn =) ska väl snart läsa lite i en utav böckerna oxå men först får jag nog ta tag i diskberget :( (ingen rolig dag me andra ord).

Kram //mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0