14/2

hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag =) men dagen är ju inte riktigt slut än kan tänka mig att det är en del som är ute och käkar på restaurang nu me nära och kära eller har myskväll hemma =) men denna dagen har för mig vart helt värdelös har inte fått nån endaste uppvaktning elle sms eller nån som har ringt alls  =( hehe låter extremt sorligt men va fasen det känns som vilken dag som helst för mej så jag e inte lessen men visst hade det vart mysigt me lite uppvaktning...
Vad har jag gjort idag då? hmm jag har läst läst och läst (inte riktigt kanske) och kollat på Tv, sutte me datorn och tvättat...

Imorn blir det uni =) ska bli kul att få komma bort från lägenheten en stund och träffa folk haha har sutte alldeles för mkt inne känner jag :P.. 

glad alla hjärtans dag på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0