lennartsfors

Hej Hej

har vart en lugn morron =) jag satte mej me en av artiklarna det första jag gjorde imorse ;) så nu e en klar i alla fall nästa blir väl ikväll kanske.. sen va jag och mor en sväng te Lennartsfors och handla lite sånt som vi glömde igår hihi det e bra att ha lilla lanthandel i lennartsfors ibland =)
resterande av dan blir att va hemma i think får se om det kanske blir en proenad senare om vädret blir lite bättre.
Längtar såå himla mkt till våren nu, här hemma är det nästan inge snö kvar backarna är gröna det e bara det att det e blött och isigt istället så då vill man verkligen att värmen och solenska komma. Ikarlstad ser det ju lite mer vintrigt ut måste jag säga men det e bra blött där me och isigt :/ usch gillart inte alls =( vet inte ur många gånger jag hålt på att halka dumma is....
Madde kom me ett jätte bra förslag igår me att vi skulle ut på en roadtrip i sverige te våren/sommarn så det ser man ju fram imot nu oxå =D...
Sen e man ju bara sååå sugen på att åka utomlands men det skulle helst vara nu typ hehe :P..



snart e det dags för käk =)

Ni får ha en fin dag.
kram//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0