Torsdag 24/2

hellu =)

Vart på en föreläsning idag den va kortare än vad det stod i schemat så man kom hem lite tidigare =) Nu känns det ganska bra för jag åker hemhem idag och det ska bli såå skönt sen på lördag åker vi ju faktiskt till sälen =D. jag tycker synd om mina klasskompisar som kommer dränka sig i böcker hela helgen och hela nästa vecka :/, jag hoppas innerligt att ingen från klassen går bakom min rygg nu och snackar skit bara för att jag missar två bokseminarierna.. då blir jag sur.

Har nyss käkat nu och snart ska jag packa det sista, 15.10 går bussen till Ärjäng =)

jag och Ellenor har även planerat att gå på The Ark nästa helg när jag kommer hem från Sälen =) kul då har man nått att se fram imot när man kommer hem oxå hehe ;)..



// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0