7/1-11

Då har man vart på Ed en sväng, åkte tidigt imorse för att syran skulle me tåget till oslo som gick 8.20 och sen efter tänkte jag,mamma o pappa kika på EM men då öppna ju det inte förrän 12 på dan så vi orka inte vänta. Mormor ska te läkarn nu oxå så va tvungna att åka hem :( så det va ju super roligt att åka me dit när man typ bara åkte fram och tillbaka :/ då hade jag ju lika gärna kunnat stanna hemma och fått sove längre men men...

Nu e mamma te bengtsfors i alla fall och jag ska väl försöka sätta mig och läsa lite och skriva det sista te seminariet och lite så nu.. har ingen större lust det e ju så fint ute så man skulle vilja gå en liten promme oxå men.. vi får se ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0