25 mars 2011 - vår väder =)

Hej hej

Underbart vår väder idag igen =D jag bara ÄLSKART hehe... det e så skönt att snön äntligen försvinner längtar som en tok till sommarn, längtar till alla härliga sommarkvällar på dansbanerna haha :P.. 

Jag har vart ute och gått en tur som vanligt nu på morronen =) gick till sommaro och runt där och sen blev det mariebergsskogen till sist hehe :D
Jag vet inte vad jag ska göra idag, fasen blir så himla rastlös :/ men jag funderar på om jag ska ta tag i och söka jobb (helgjobb) så ska nog åka te bibblan och skriva ut CV och sen gå runt lite, När jag prata med Nina igår så sa hon att hon kunde prata med sin chef på ett städjobb på polisen och ge henne mitt nummer för Nina skulle sluta där så då kanske jag kunde få jobba =) skulle ju va smidigt och det va helgjobb bara får se håller tummarna inte världens bästa jobb kanske men va fasen det e pengar i alla fall :P.. 

sen kanske ikväll så följer jag me Nina te skoghall, känns lite som jag tränger mig på men hon fråga ju =) e väl roligare än att sitta hemma...

ska nog betala räkningar idag me :/ fy fansen alla pengar försvinner me en gång =( jag behöver verkligen ett jobb, är lite nervös inför sommarn att jag inte kommer få nått men jag och Madde håller tummarna sten hårt nu på att vi får nån ting i Halden.. det ger sig men jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS verkligen det...

Kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0