28 mars 2011 - plugga

hej hej

Har vart hemma i Torrskog en sväng =) Mor och Far kom hit i lördags vid 12 typ efter att de hade vart i sunne på selma spa och göttat sig ;) När de kom så åkte vi direkt iväg och handla =D jag fick en tidig födelsedags present av mor o far när vi var och handla på bergvik =) en jeans jacka och en fin klänning från MQ =) super nöjd har letat efter en jeans jacka såå länge och nu ätligen hitta jag en som var fin och normal inte för mkt krusiduller på hehe..
träffa lite känt folk där oxå hemifrån trevligt sen prata jag även me helen en stund som jag inte pratat med på länge =) Åkte hem typ kl 15, va in i Årjäng och handla mat sen blev det en sabbvisit hemma innan vi åkte iväg på vårbasar i bygdegårn, jag vann bröd och en såskanna =) va hemma ganska sent så blev nästan sängen me en gång.
Igår så åkte vi te mormor på morronen och hjäpte henne lite. sen va dagen väldigt slapp var ju skitväder igår oxå, snöa och regna om vart annat sen blåste det storm typ :/ halv 8 mötte vi upp Ellen i bengtsfors och vi åkte te Karlstad så hon har låge här inatt, hon åkte tidigt imorse till Grythyttan på kurs =)

Jag har vart ute och gått nu på morronen =D och nu ska jag sätta mig och läsa lite te hemtentan som kommer imorn :/ vet inte riktigt vad jag ska läsa på men får väl gå igenom det vi skrivit te seminarierna och kika lite i böckerna. annars blir det en lugn dag..

imorn kommer hemtentan ut kl 12 :/ usch har ingen lust asså känns piss men jag ska göra så gott jag kan i alla fall så får man väl se om det räcker.. hoppas denna veckan går fort ;).. 

Ni får en toppen dag i solen =)
kram//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0