29 mars 2011 - hemtenta

Go morron =)

vakna upp av att mitt tyg vid sängen över huvve ramla ner hehe sen fick jag fasen inte upp det igen så det va lika bra att gå upp, ute var det snö på backen =( och mulet, jätte tråkigt men jag tog på mej och gick en snabb promme ändå på typ 25 min =)

Har käkat frukost nu och om ca 1 1/2 timme kommer hemtentan ut :/ uuuhhh är verkligen spänd på hur den kommer se ut och hur många frågor det är och vad det är för frågor, jag kanske inte kan svara nån ting, det skrämmer mig lite eftersom jag inte har vart så duktig på och läst plus att jag missa två seminarium :( kommer säkert nått från det som inte jag kan.. jag vill inte men samtidigt ska det bli skönt att få den gjord oxå... hoppas det går ganska fort så jag slipper sitta och skriva två dagar men man vet aldrig kanske e jätte mycket =( ...

får börja ta fram böckera och anteckningarna nu så jag är beredd ;) önska mig lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0