festsugen

Hej hej

Har vart i stan en sväng nu och träffat Nina =) fika på waynes i mic, åt en god morotskaka och drack chailatte mumsmums ;).. var väldigt trevligt prata som om det inte alls var ett helt år sen sist vi sågs hehe..


Nina och jag för ett år sen =)

Har ett fest sug som heter duga hehe :P det stör mig oxå att det e party nere i stan men får inte me mej någon och jag vill ju inte gå själv :/ jobbigt haha... det är maskerad party på tempel ikväll och hör och hämpnad inträde 1kr hehe det e sant och jag kommer förmodligen att missa detta :/ tror det blir ett jäkla bra drag där ikväll.. lite surt men jag är inte så festsugen att jag går dit själv ne nån måtta för det vara haha..

Vet inte vad jag ska göra nu =/ är så sugen på att hitta på något men tror inte det får gå ut och springa en mil så kanske jag inte e så sugen längre hehe.. BOOOOOORING

Imorn vet jag inte vad jag ska göra under dagen men på kväll så kanske det blir en sväng te skoghall me nina på tjejkväll =) får nog bli det om det inte är nått anat som kommer upp, är så tråkigt att sitta här dag in och dag ut så skulle va trevlig att komma iväg och göra nått..
På lördag kommer mor och far hit efter att det vart på selma spa =) ska kika i lite affärer och sen kanske kanske så åker jag med dem hem, pappa vill det men jag vet inte än hur jag ska göra..

jag borde plugga lite till tentan men vet inte riktigt vad jag ska plugga på är en hemtenta så har ju böcker och sånt jag kan kolla i när jag skriver provet men ändå hehe kommer nog gåå åt skogen känner jag, missa ju två seminarium och det känns som det kommer komma fråger utifrån det :/ men men vi får se är ju inte förrän på tisdag..

oj oj va jag babblar hehe kan fårstå att jag har tråkigt va haha :P

ne nu får det blir slapp i soffan framför Tv.

Kram//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0