Lugn fredag

Nu är jag klar me tvätten det tog lite tid jag tvätta faktisk nästan allt så det blev 4 maskiner, men nu e det underbart att det e gjort =) imorn får jag vika och lägga in allt i garderoberna för det orkar jag inte nu ;P..

Det blev lite tomt efter att Lollo åkte =/ ingen att prata med hehe, lite skönt e det väl men det blir så himla ensamt och nu har jag typ haft sällskap och vart me någon i några veckor så det känns lite konstigt nu... men jag klagar inte hehe det e gött att få rå sig själv oxå fast man föredrar ju sällskap framför ensamhet.

Imorn ska jag börja mitt nya liv HAHA typ ska försöka i alla fall, det har blitt alldeles för mkt godsaker det senaste och alldeles för lite träning så jag måste börja tänka på detta nu.. vågen har ju stigit tyvärr och så får det inte va och snart e det sommar oxå så nu får det blir skärpning beach 2011 here i come ;)



jag är så himla sugen på att resa oxå så det finns inte hehe bokstavligt talat finns det inte heller för det finns inte tillräckligt med pengar tyvärr :/
Vill resa till London, Paris, Barcelona, Turiket mm hehe helst skulle jag vilja resa te USA men det får jobbas och sparas en del pengar te det så kanske nästa år ;)

Nu är det snart BB Big Brother =)

puss//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0