Mätt Mätt

uuhhh va mätt jag blev men det va gott, idag blev den pommes med snitchel och egen gjord sås =) blev bra men åt nog lite mkt (som vanligt) hehe...

Va ner te stan en sväng förut och då gick jagäntligen och hämta min cyckel, pnukat bakdäck och så hade hela kedjan låst sig typ så det märktes ju att den stått stil ett tag så jag fick ta den te verkstan me en gång. så nu står den där, ska hämta den på måndag =) ett bekymmer ur världen hehe fan va jag har skjutit upp detta men nu äntligen hehe nu e det bara en grej kvar...

ska snart ta tag i disken men resten av dagen blir att va hemma och bara ta det lungt =)

Imorn kommer Ellen hit =D kom på det förut så blir ju inte ensam hela helgen hehe ;) sista gången nu hon ska till Gyrthyttan.


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0