onsdag 9:e mars

hej hej =)

I måndags var Lollo med hit från långserud så hon är här nu inte just nu för nu träffar hon en kompis i stan men hon e här i alla fall =)..

Igår va man uppe tidigt för att gå på sista bokseminariet i skolan som börja 8.15, gött att det e gjort men jag kan ju inte säga att jag haft jätte jobbigt med det eftersom jag skippa två st när jag va i sälen men men... Nästa projekt är att skriva ett grupparbete som ska va klart om två veckor typ men vi har redan börjat så det ska gå rätt fort =)...
när jag kom hem från skolan så åkte jag och lollo ut te willys och handla sen mötte hon upp en kompis i stan och när hon kom hem igen så laga vi mat =) lyx middiag hehe det blev flygande jakob och jasmineris =) blev fan as gott och det va ju hur enkelt som helst, glad att jag komme på en ny maträtt som jag kan laga hehe.. sen blev det en semla lite senare ;) va ju fetis dagen igår + att det var internationella kvinnodagen =D..


så här såg det ut innan vi skicka in den i ugnen ;)

kykling filér
bacon
banan
chilisås
grädde
jordnötter

skiva kycklingen och baconen och stekte, la i en ungs form. vispa grädde och blanda i chilisås. skiva banan och la på kyclingen sen hälla på grädden och chilisåsen och sist jordnötter.
in i ungnen på 225 grader i 15 min KLART att servera =)
super enkelt och super gott


Idag sov vi ut och jag har ingen skola idag gött =) jag har dammsugit nu och ska snart ta tag i disken och sen byta sängkläder och ev städa toan.. sen kanske jag ska leta upp lite grejer te grupparbetet oxå.. Lollo är i stan nu och jag vet inte när hon kommer tebaka men det tar nog ett tag..

//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0